Den starkaste stjärnan

Vi har fått tråkiga nyheter om lille Victor. Hans cancer har kommit tillbaka visade testerna. Den lilla, tappra killen. Har han inte fått lidit nog? Jag blir så ledsen när jag tänker på honom där i sitt rum i Uppsala lasarett.
Sofie och Peter är i mina tankar. De går igenom ett riktigt helvete och jag vet inte hur de klarar av det.
Men han är en fighter, och han kommer att klara sig igenom detta. Vi får aldrig förlora hoppet.

Nu är det påsk snart. Köket är fullt med frestelser. Jag har handlat påskägg till kusinerna på IKEA och även till Nicolaj (grannen). Lewis får ett svenskt ägg som jag fyller med godis från IKEA - gelehallon, påskskum och lite Swedish Fish. Han gillar inte saltlakrits. Förstår inte. Det måste han ha fått från sin far.

Kommentarer
Postat av: Mamma-Mormor

Hoppas påskägget från mig kom fram till påsk.Marie pratade med Kurt idag,vi hade tänkt åka dit på måndag men hon sa att vi bör komma imorgon så kritiskt är det nu.Det är alldeles förfärligt,overkligt och hemskt,hjärtat blöder för dom.Hejdå från mamma älskar er.

2009-04-09 @ 19:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0