Fredag

Lewis och jag gick till banken i morse. Det regnade. Vi kunde inte leka i lekparken för allt var blött. Lewis ville titta på tågen. Som tur var kom det ett tåg precis som vi gick förbi så han blev nöjd.
Vi gick hem och ringde på hos Svetla. Hon blev glad av att se oss och vi gick in en stund. Lewis var inte på nåt strålande humör, och Nicolaj var busig och högljudd. Han knuffade Lewis ett par gånger också.
Svetla skulle åka till västra London för att hämta ett par nycklar, och undrade om jag kunde ta hand om en av hennes pojkar. Jag sa att jag tar Mario. Nicolaj är aldeles för busig. Marjo är ju bara 7 månader och är hur gullig som helst.
Han kan krypa nu, och gungar så där på alla fyra som Lewis brukade göra.

Från 12:30 till 13:45 så sov han, och sedan lekte han på golvet. Hur snäll som helst. Lewis var jättefin, och hämtade leksaker som "THE BABY" kunde leka med. "Han heter Mario" sa jag, men Lewis envisades att kalla honom baby.


"BABY" Lewis ger Mario en leksak att klämma på

"Den här då?"

Det är jobbigt att ta hand om bebisar.

Kommentarer
Postat av: Stolta Mormorn

Vad snopen jag blev att Mario blivit så stor.Mitt barnbarn är nog det vackraste barn som finns.Massa kärlek från Mormor.

2009-04-18 @ 18:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0