Lee Valley Park

Idag packade jag väskan och tänkte köra ner till Walthamstow Marshes igen och titta på båtar och tåg. När vi satte oss i bilen började det att regna riktigt ordentligt.
-Ska jag åka till leklandet? tänkte jag men eftersom det fortfarande är påsklov här så hade det nog vart packat. Jag körde istället till Nazeing för jag kom ihåg att det finns nåt båtcenter där.
Vi kom fram utan problem (ovanligt för mig som alltid brukar köra vilse), och det regnade fortfarande. Det regnade dock bara ett lätt regn, så jag och Lewis tog vagnen och gick en tur. Det var ett otroligt vackert ställe, och vi ska definitivt komma tillbaka i sommar. Tågen till Stansted åkte förbi var 10:e minut till Lewis stora förtjusning.

Tåååååg!!!

På väg hem hälsade vi på Postman Pat eller Postis Per

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0