Lewis hade en farbror

Brian ringde i morse och sa att hans bror i Jamaica dog i en stroke i går. Han var bara 52 år gammal! Brian hade bara träffat honom två ggr. Jag har svårt att förstå men vill inte fråga om Eunices barn på Jamaica. Jag önskar att jag kunde fråga henne hur gamla var dom när hon åkte till England? Vem lämnade hon dom hos? Hur gammal var hon när hon fick barn?
Jag vet att brodern Roger var yngre än dottern Joy. Eunice är ju inte så gammal, så hon måste ju fått barn (Joy) när hon var 15 eller yngre?!

Nu är jag på jobbet, men när jag slutar så ska jag hämta Lewis, så jag får se hur det är med henne då. Brian sa att hon var ok i morse. Grät inte eller så.
Hon har sagt i flera veckor att hon drömt om Brian och att han inte mår bra i hennes drömmar, något fel med hans hjärta. Hon har varit riktigt orolig faktiskt. Vi har mest skrattat och tänkt att drömmar har inget med verkligheten att göra. Roger och Brian är väldigt lika, så nu undrar vi - var det Roger hon drömde om? - Har hon gåvan att se sånt i drömmar?
Det har jag svårt att tro, men lite läskigt är det ju.

Jag skulle vilja åka till Jamaica en dag så att Lewis får träffa sin släkt där.

Nu ska jag jobba. Idag är det förresten 3 veckor kvar tills vi kommer hem! Jippi ja hurra!

Kommentarer
Postat av: Kajsis mamma

Hej Snuttan,åh vad skönt att ni snart är hemma.Tragiskt med Brians bor,Eunise måste ha varit väldigt ung när hon blev mamma det är säkert svårt för henne att prata om.Köpte ett set med shorts och linne i rött,så sött och 3 par strumpor åt min lille prins.Pussipuss från mormor.

2009-04-29 @ 19:13:46
Postat av: Kajsa

MERA kläder till prinsen? Fantastiskt. Han behöver väl knappt några kläder med sig alls?

Kram

2009-04-30 @ 08:39:26
URL: http://redman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0