Påskdagen och Annandag påsk

Det var en mycket tung påskhelg eftersom vi visste hur det var med stackars lille Victor. Stämningen var låg, men vi fick besök som livade upp och fick oss att glömma i ett par timmar.

I söndags kom Louise & Rich med flickorna Freya och Amber. Amber är bara 8 veckor, så det var 1:a gången vi träffades. Hon var gudomligt söt och väldigt snäll och tyst. Freya är 3 och en riktig liten snackpåse. Hon och Lewis är lika långa. De är så söta tillsammans och pratar. Lewis kallade henne för Bella fast han kan säga Freya utan problem.



På påskdagen kom Tom, Amanda och lille RayKaan och hälsade på. Lewis fick ännu ett påskägg! Sitt 6:e!!!
Han kallade RayKaan för Kaan. RayKaan var lite bråkig och jag tror att Lewis blev glad när de åkte hem.

Jag måste ta kort på vår nya hatthylla och skoställ också. Det ser mycket fint ut.

VI tänker på er alla där hemma, och jag saknar er och vill komma hem NU! Jag får vänta 5 veckor till.

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej på er,så söta de är tillsammans Freja och Lewis.Saknar mitt lilla hjärtegull något oerhört,hoppas 5 veckor går fort.PUSS och KRAM till er alla 3

2009-04-16 @ 22:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0