Strålande väder och långa promenader i London

Jag är så glad för Richards skull och så stolt. Jag kan inte undgå att tänka på Jonas och undra hur stolt även han varit över "lille" Richard. Nu har jag även fått länken av pappa så att vi kan se hela matchen som vi missade.

Lewis och jag lämnade huset 9:30 i morse och kom hem 17:00! Vi började med ett besök hos doktorn med Lewis öron. Han verkar ju inte ha ont, men när han håller sig och tar sig på högra örat hela tiden blir man ju lite orolig.
Läkaren kunde inte titta i hans öra för han var inte alls medgörlig. Han verkade inte gilla henne från första stund. Hon var lite hård och grinig, så jag förstår honom.
Efter det misslyckade besöket åkte vi tåg till mitt jobb eftersom jag fick lov att kolla den nya intervjun innan vi går live nästa vecka. Lewis fick följa med. Mest demonstrativt av mig eftersom de sagt att jag skulle vara ledig hela veckan. Man kan väl inte strula så?!?
Det gick bra ialla fall och han var hur snäll som helst.

Vi tog sedan en lååång promenad till Hackney och hittade en jättefin park där vi stannade i nästan 2 timmar. De hade en bra lekpark med massor av barn. Lewis var på bra humör och älskade att leka efter att ha setat i vagnen ganska länge.

På bussen hem somnade han och jag tog tillfälle i akt och satte mig att läsa en tidning i lugn och ro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0