Jobb och dagis

Vilken värmebölja! Precis som förväntat då jag jobbar heltid! Lewis badade i liten uppblåsbar pool hos farmor och farfar i går. Farmor var helorolig att han kommer bli förkyld för han vägrade ha t-shirt och shorts på sig när han badade...
...klart grabben ska va naken! Bra att Lewis har sina svenska hippie-tendenser väl ingrodda.
Förresten sÅ tror jag inte på att man blir förkyld pg a att vara kall. Förkyld blir man av baciller. Tror jag.

Jag har jobbat på vårt andra kontor i Leyton High Road idag. Det var mycket mer att göra än mitt jobb eftersom folk kommer in och ska lämna in formulär, fråga grejer osv.
Jag lärde mig att jag måste ansöka om Lewis skola nästa år. Jag får ange tre val i ordning. Sedan kommer han att börja skolan när han nyss fyllt 4.
På min lunchrast gick jag till TKmaxx. LOVE IT! Så mycket fina kläder. Köpte inget. Bara kollade...

Lewis grät inte i morse när jag lämnade honom på dagis. Hur förvånad var jag? Asförvånad! Han hade inte vart på dagis på 4 dagar så jag var säker på att han skulle va ledsen, men det va han inte. Result

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0