Underbar söndag

Sista dagen av friidrott på TV! Jippi Ja Hurra!
Lewis har trätt in i trotsåldern ordentligt, och det känns verkligen hårt. Jag ska ta och fixa några böcker som Pia föreslog.
Allt jag ber honom att göra, gör han inte. Det jag ber honom att inte göra, tar han tid och omsorg att göra. Allt är en strid.
Det tar 10 gånger längre att utföra nåt som att ta på honom kläder, bada eller borsta tänderna.

I morse sken solen och jag kollade direkt på internet att vädret skulle bli fint hela dagen. Brian skulle se på TV förstås, så jag packade väskan och så gav vi oss iväg runt halv elva.
Vi tog tunnelbanan till Finsbury Park och gick in i parken. Vi har åkt förbi den parken tusen gånger, men aldrig har jag varit inne i den.
Lekparken var stor med massor av olika klätterställningar och roliga grejer. Det bästa av allt var att de hade en stooor sandlåda.
Vi käkade lunch i den fina uteserveringen, lekte mera och gick sedan till nöjesparken som var uppsatt över helgen.
Lewis fick åka ett tåg som gick runt runt. Först satt han i loket, och andra gången satt han i prinsessvagnen. Han var en mycket lycklig pojke.
I tuben på väg hem somnade han - helt utmattad!
När vi kom hem hade Brian dammat, dammsugit, tvättat golven och fixat tvätten! Helskönt.
Svetla och pojkarna är tillbaka från deras långa vistelse i Bulgarien. Jag har inte träffat dom än, men det dröjer nog inte länge. Hon mejlade och sa att hon hade massor att prata om.


Photobucket Photobucket Photobucket

Kommentarer
Postat av: Patric

Kajsa,



Ville bara tacka för dina värmande ord och försvarstal på Kapitel1.se. Du gjorde vår dag (och fick ett hederomnämnande på min familjs blog...hope you don't mind)



Hoppas bara att vi kan infria dina förväntningar på fortsättningen (vi släppte ytterligare tre kapitel idag) och vi ser fram emot din konstruktiva kritik.



Mvh,



Patric

2009-08-24 @ 23:16:20
URL: http://paceerlandsson.blogspot.com
Postat av: Momo

Oj vad du såg ut att ha roligt i Finsb.park gullunge...

2009-09-06 @ 10:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0