Glad LUCIA!


Jag måste erkänna att jag helt glömt bort att det var Lucia idag
tills Annika skickade ett sms och önskade Glad Lucia.
Det är något som inte firas alls här i England, och som jag kommer sakna som mamma. Jag vill ju också bli uppvaktad med pepparkakor och kaffe på luciamorgonen. Eller är det inte så hemma?

Skridskoåkning
Idag hade vi bokat skridskoåkning på landet med Tom, Amanda, Raykaan, Toms brorsa Matt, Christine och deras tre döttrar Ciara, Annabelle och Maya.
Lewis fick skridskor som man satte över skorna med dubbla medar på varje fot. Han stod snett med fötterna och åkte hit och dit. Han började gråta för att det gjorde ont i fötterna. Brian fick ta honom i vagnen och gå runt istället. Jag fortsatte att åka och älskade det! Jag har inte åkt på jätetmånga år! Det kändes i knäna.
Stället där de hade "REAL ICE SKATING RINK" (som de annonserade) var ett otroligt stort trädgårdscentrum. De hade alla möjliga växter och träd. Man kunde spendera upp till £ 6000 på ett träd! Alltså 69509 kr!
De hade även karuseller och ett tåg till Lewis stora lycka.
Brian tog kort och filmade, så jag ska lägga upp det vid tillfälle. Nu ska jag kolla på X Factor finalen. Våran idol, typ.
Jag håller på Olly:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0