Julen närmar sig med stormsteg

Lewis och jag har varit ute idag. Det var soligt och vackert, men OJ vad isigt! Det var is överallt och jag körde jättesakta. Vi parkerade nere vid vattenreservoaren och gick en liten promenad runt kanalen. Lewis älskar att titta på båtarna som ligger där. Det är nog bara husbåtar tror jag. Pråmar kanske det heter?
Det var även några galningar ute och rodde i såna där enormt långa roddbåtar.

Annars har vi haft en ganska lugn helg. Jag var ute med jobbarkompisarna i fredags. Vi gick till en pub i Walthamstow Village och hade en mycket trevlig kväll. 





Nu har jag jullov och ska bara vara med Lewis måndag och tisdag, shoppa lite på onsdag och sedan fira jul hemma med Brian & Lewis på julafton. På juldagen bär det av till Eunice & Shirley.

Och så har Brittany Murphy gått och dött av hjärtfel vid 32 års ålder! What's up with that? Droger? Kanske. Hon var suverän i filmen "Spun".


Kommentarer
Postat av: Sune

Det märks att ni har det trevligt på puben. Vilket fint julkort med Lewis - han är ju för go`. Sköt om er och massor med julkramar från oss i Hälsingland!

2009-12-22 @ 16:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0