På jakt efter vårtecken...

Lewis och jag stack till parken tidigt i morse. Redan klockan nio var vi på väg nerför Wolsey Avenue. Lewis ville springa, och springa fick han. Men bara ner till vårdcentralen eller "the clinic", för där börjar ju trafiken bli ganska så häftig. Forest Road är en av de mest trafikerade vägar in till London. Han protesterade hejvilt när jag satte honom i vagnen, men han blev snabbt lugn igen. Han hyser inte agg länge, min lille kille. Får han se lite bussar och lastbilar på väg till parken så är han mycket nöjd.

I parken matade vi lite ekorrar och skrämde lite duvor. Vi vill ju inte att duvorna ska äta upp våra monkey nuts som vi köpt speciellt till ekorrarna! Lewis lärde sig av mig att om man stampar med foten eller skriker SJAS, så försvinner duvorna (om än bara några meter) och det tyckte han var väldigt roligt.
Sedan var vi i lekparken och hade skoj innan vi gick och letade vårtecken. Här är resultatet:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0