Finns det sovfobi?


Fasen, min kamera har gått sönder. Nåt tjall med linsen så inget man kan fixa lätt tror jag. Jag har lånat Brian's kamera idag och tagit lite foton på Lewis. camera photographer smiley Pictures, Images and Photos
De ringde från jobbet igår kväll och sa att jag inte behövde komma in idag eftersom den nya intervjun inte var klar. Sköönt, MEN jag hade vagnen kvar hos Eunice och Shirley. Jag tänkte i morse att jag inte behöver den för vi kan ju åka till badhuset idag. Jag skulle bara vänta på att Lewis skulle sova middag...
...utan vagn är det förskräckligt svårt att få Lewis att sova! Han vaknade 6:30 och blev trött vid tio-tiden, men inte skulle han sova! Oh nej, han kämpade emot sömnen som vanligt och somnade inte förrän kl 2 i bilen.  Vid det laget hade jag gett upp och hade packat ihop lite grejer för att åka till Mothercare och kolla lite. Så fort vi åkte ut på vägen somnade han.

På eftermiddagen har vi lekt lite och vart ute på baksidan. Patsy kom i morse med en julklapp till Lewis. Hon sa att hon inte visste att vi skulle vara bortresta på julen. Han fick en brandbil som låter och han älskar den!

Lewis säger nu "ääähmmm" på ett fundersamt sätt innan han väljer vad det nu är han ska välja. Jag tycker att det låter skitgulligt♥♥
Han sa även sopbil i morse då han stod i fönstret och kikade på sopbilen. Och han säger Nalle och Percy (från Thomas det blå tåget).

Nu ska jag titta på tv en stund innan jag lägger mig. I morgon cyklar jag igen.

Gonatt

Photobucket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0