Hemma med Lewis snutt

Två dagar hemma med Lewis efter allt jobb har varit helt underbart! Jag älskar att vakna med honom bredvid mig. Jag ligger och drar mig tills han vaknar. Han börjar vanligtvis snacka så fort han öppnar ögonen. Han kommer att bli en riktig snackpåse!
Igår var vi med Svetla, Nicolaj och baby Mario hela förmiddagen. Nicolaj och Lewis leker jättebra. Lewis var helt slut och somnade 13:30! Det var så skönt att han sov så pass tidigt på dagen.
Tvättmaskinen blev lagad av reparatörn som kom på förmiddagen. Helt fantastiskt skönt att den funkar igen.

Idag kom Svetla upp med pojkarna igen på förmiddagen, och sedan gick jag och Lewis ner till marknade och träffade Eunice. Hon handlade ris i stora påsar från en asiatisk affär så hon behövde hjälp med dom. Vi la dom i korgen under vagnen och sedan gick vi till ett cafe' och tog en kaffe och smörgås. Lewis somnade på väg hem.
I morrn ska jag nog ta med honom till badhuset. Vi får se hur han är i morrn för nu har han haft lite diarre på kvällen...

Mamma, jag och Lewis åker till turkiet en vecka i slutet av juni! Superhärligt. Hotellet är jättefint och ser helt perfekt ut. Lewis kommer att ha det såå kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0