Rosa stretch limo och champagne

Ojsan, nu har jag inte skrivit på 3 (?) dagar. Ajaj, jag som skulle vara så duktig. Det blir väl som alla Nyårslöften - det börjar bra, men sen tappar man motivation, lust eller ork.

I fredags hade jag äntligen ledigt och fick vara med Lewis hela dagen. Vi hade mycket skoj och skrattade mycket. Vi gick till marknaden och tittade, stannade i lekparken vid Selbourne Walk en stund. Vi tittade på bussarna vid Walthamstow station innan vi gick till posten. Jag hade ett paket att hämta ut. Det var en buss som jag köpt på eBay åt Lewis. Han fick öppna den med en gång, och somnade med den i vagnen på väg hem. På kvällen var Lewis hos Eunice och Shirley.

JAg och Brian var ju bjudna på Annikas 40-årsfest! Oj, vilken fest! Vi träffades hemma hos Annika. 13 stycken var vi - 3 finnar, 1 dansk, 2 engelsmän, 1 italienare och 6 svenskar. Vi drack champagne och pratade, umgicks och hade allmänt trevligt. Plötsligt annonserar Annika att taxin är utanför. Vi gissade att det skulle vara två minisbussar, men vi hade fel...
...utanför stod en ROSA stretch limo! WOW! Alla hoppade in och glada i hågen (med hjälp av mer champagne i limon) åkte vi till Dover Street Jazz Bar och åt en superb tre-rätters middag med vin. ALLT detta betalt av Annika. Kvinnan är inte klok, men vi var väldigt tacksamma och hade en helkul kväll. Ett liveband uppträdde och vi hann med mycket dans innan kvällens slut. Jag och Brian tog en taxi hem kl 2. I morse vaknade vi 9, tog det lite lugnt och hämtade Lewis kl 11. Han hade sovit bra och inte gråtit ett dugg. Underbart.

Foton från festen kan ses här:

Nyss fick jag en helgo puss av honom. Han kom fram och ställde sig ansikte mot ansikte (jag satt på soffan) och så tog han tag i mitt ansikte med båda sina händer och drog mig intill sig och pussade mig rakt på mun! Jag ville ju nästan gråta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0