Så trött...

Lite snabb uppdatering från mig. Jag är så trött eftersom Lewis sovfobi har fortsatt. I går var vi hos Sergio & Catherine och hälsade på lilla baby Bee. Hon var otroligt söt och sov hela tiden. Vi fick ju tyvärr inte se hennes ögon men de var visst blå. Lewis lekte med Ozzy - hunden - och ville ligga i hans hundsäng... Usch. Idag var vi hos Tom & Amanda. Ray-Kaan var också där. Han tog hand om Lewis - tog hans hand, visade saker, lekte med honom och försökte prata med honom. Jättegulligt. Amanda & Tom hade lagat god mat och bakat en chokladtårta till efterätt! Mmmm. Sibel kom och hämtade RayKaan. Det var jätteskoj att träffa henne. Vi snackade massor och skrattade högt. Sedan kom jag på att jag satt med ryggen mot Amanda. Fy, så jag skämdes. Kan ju inte vara skoj för henne. Men, men, va gör man? Nu ska jag sussa. Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0