Jobba på skolnämnden i Waltham Forest?

I morse stack vi till farmor o farfar, lämnade av Lewis och sedan körde jag till Highams Park för min intervju. Det tog ca 4 minuter från Eunice & Shirleys hus.
Första intryck: Här vill jag jobba! Fint, rent, prydligt - ordning och reda!
Damen i receptionen, Debbie, var hemskt trevlig och en riktig snackpåse. Hon hade fått en ny tjänst så receptionist jobbet var nu ledigt.
Intervjun var ca 35 minuter lång, 2 tanter - Lesa & Anette - frågade en himla massa svåra frågor. Jag gjorde mitt bästa i att svara vettigt. Jag tyckte det gick ok trots allt. Jag kände mig febrig och så väldigt täppt i näsan och runt ögonen.

Efter intervjun åkte jag till Eunice och åt lunch. Lewis hade haft skoj ut i trädgården med att gräva och plocka.
Vi stack till Matalan och handlade lite. Eunice köpte 2 par shorts och en t-shirt till Lewis. Jag handlade ett par leggings och en t-shirt.

På väg hem igen ringde Anette från VT där jag vart på intervjun. Hon erbjöd mig jobbet!
Jippie! Jag har ett jobb!
3:e augusti börjar jag alltså. Heltid 9-5. MEN ledigt alla skollov! Anställd av kommunen - Waltham Forest. Hur himla bra?!
Jag tjänar inte så bra, men det är ju nära och det är ju lågkonjunktur!

Nu måste jag hitta dagis minst 3 dagar i veckan from 3/8. PANIK!

Kommentarer
Postat av: Sune

Grattis Kajsa! Jätteroligt och vad skönt att det ordnade sig för dig. Nu kan du ha en skön ledig sommar. Kramar från Blankarna

2009-06-18 @ 08:00:51
Postat av: janne

ett stort grattis till nya jobbet!!!!!!hoppas ni hittar dagisplats åt den lille!!!kram janne

2009-06-18 @ 15:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0