Midsommar

Intervjun
I fredags hade jag beslutsångest. Visste inte om jag skulle gå på intervjun eller inte. Jag vart såå lättade när Brian kom hem 14:20 (tidigt från kursen).
Han lyssnade till mitt dilemma, och sa "go! You don't have to accept it, but just go and see how you like the place and the people".
Han hade rätt förstås, Om jag inte gått, hade jag ju undrat om jag gått miste om nåt.
Det var en intensiv intervju med en halvtimmes test, och sedan en
halvtimmes intervju med 3 personer och så jag. Mycket krångliga frågor och svettandes från mig...
Jag vet ju inte om de erbjuder mig jobbet. Om de gör det så tror jag att jag svarar nej.
Nej, jag vet. Jag tar jobbet som jag redan tackat ja till. Nära och säkert.

Midsommar
Fredagkväll var midsommar, men vi firade inte direkt. Jag kom hem från intervjun och kände mig helt slutkörd efter intensiv vecka med intervjuer och dagissökande. Vi åt ris och kyckling, drack vin och somnade tidigt.
På lördagen stack vi till Hyde Park. Där ordnade Svenska handelskammaren midsommarfirande med dans runt en mini-midsommarstång. Det finns visst höjdregler i Hyde Park, så den fick lov att vara liten.
Vi tog med oss picknick och satt i gräset och njöt. Lewis sprang runt och var jätteglad. Han älskar ju att vara ute.
Dansa ville han INTE


Kommentarer
Postat av: momo

Hej Lewis!Ville du inte dansa runt midsommarstången,din mamma älskade det.Nu får momo snart rå om dig en hel vecka,längtar sååå...

2009-06-23 @ 07:46:25
Postat av: momo

Hej Lewis!Ville du inte dansa runt midsommarstången,din mamma älskade det.Nu får momo snart rå om dig en hel vecka,längtar sååå...

2009-06-23 @ 07:47:42
Postat av: Mamma

Ursäkta stammningen.Vad söt du va i klänningen,vi tar emot med strålande väder i Svedala.Välkomna hem!!!

2009-06-24 @ 08:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0