Michael Jackson

Michael Jackson är död.
Den rubriken såg jag här på blogg.se när jag skulle logga in nu på fredagmorgonen.
Han var ju för sjutton bara 50 år.
Karln var onekligen en mycket knepig prick, men en otrolig talang.
Jag tror inte det finns NÅGON som kan skriva, sjunga och dansa som han
. smooth criminal Pictures, Images and Photos
Michael Jackson turne'n BAD som jag och Tottan var på '88 (tror jag det var)
i Göteborg var den absolut bästa konsert jag sett.
Vi hängde med Jonas, Stefan Rahmn och några killar i en minibuss till Göteborg. Det var en oförglömlig upplevelse.
Nu kommer Brians oöppnade vinylskiva "Off the Wall" bli värd stålar....

Igår badade Lewis i bassängen som morfar stack och köpte åt honom. Han tyckte det var jätteskoj att fylla på den med vatten. Han fick hålla i slangen, och kom strax under fund med att han kunde stänka ner mig och Adam som stod vid sidan om. Ju mer vi skrek och sprang iväg, ju roligare hade han.

Lewis i nya bassängen

Pappa gjorde en mycket god köttfärssås till lunch med bandspagetti, och Lewis åt massor. Det gladde mig för hans aptit har varit dålig på sistone.
Sedan skjutsade pappa till tågstationen. Vi fick åka ett dubbeldäckartåg till Strängnäs till Lewis stora lycka.
Tottan mötte oss, och vi gick till hamnen och tog en Slagstaglass. Tottan och jag slog på stort och valde varsin Banana Split. Lewis som inte är så förtjust i mjukglass fick en kulbägare med någon tuttifrutti glass i alla regnbågens färger.
Vi kollade båtarna och stannade vid den fina lekparken innan vi gick till Tottans nya lägenhet. Den var jättefin. Nytt golv och tapeter hade hon fått. Tjusigt värre.
Vi åkte och vattnade i huset också eftersom Peter och barnen var i Tranås. Lewis kände igen sig och sprang direkt till pianot. Han spelade en hel del och skrattade åt Tottan och mig som dansade i vardagsrummet.
Det var skönt att se att Tottan, min älskade bästis, mår bra och känner att hon fattat rätt beslut.
Hon verkade så nöjd med tillvaron. Puss på henne.

kiss Pictures, Images and Photos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0