Lyckan är...

Vi har haft en superduper helg!

Lördagen började med en tripp till Edmonton badhus. Det regnade och var perfekt för en dag i badhuset.
Lewis var jätteduktig och hoppade till och med i poolen där han inte bottnade. Huvet åkte under men han brydde sig inte.
Sedan sprang han upp och åkte ner i rutshkanan. Jag var säker på att han skulle somna i bilen på väg hem. Men ICKE!
Jag kom på att Kamron & Layla var hos Eunice & SHirley, så Brian körde dit.
Lewis fick leka lite i trädgården och inne med kusinerna innan vi åkte vidare och handlade lite mat. 
Han sov inte på hela dagen!
På kvällen var han uppe sent med oss, och la sig med mig i 11-tiden.

I morse sov både Lewis och Brian länge. Jag var uppe klockan 6 och sydde lite på min klänning.
Brian tog med Lewis till parken efter lunch, så jag lyckades sy färdigt klänningen!
Här är den:

Jag blev riktigt nöjd och ganska så förvånad att jag lyckades få till den

När jag sytt färdigt och Lewis vaknat efter sin lilla tupplur så gick vi till lekparken en snutt, och sedan ville han sitta på mammas axlar och köpa Kulba! Det är klubba förstås, så det gjorde vi innan vi gick hem. Brian och Sergio är på bio, så jag och Lewis har varit hemma själva ikväll.
Peppa Pig på TV och lite godis och vår söndagkväll är gjord.

Läste på Josses blogg om hur hon försöker tänka på saker som gör henne glad och så.
Jag har inget jobb och pengarna är tajta för tillfället, men jag har kommit på att "the best things in life are free"! Det är ju så sant.
Men jag har nog alltid uppskattat en solig dag i parken, att vara lite kreativ (ja, jag blev faktiskt på jättebra humör då jag sydde och resultatet blev bra) och att leka med barn. Att jag dessutom har min lilla Lewis gör ju att livet är helt underbart!

På återseende

Kommentarer
Postat av: amma

2009-06-09 @ 20:11:25
Postat av: Mommo Mamma

Hej vilken supersnygg klänning,håller tummarna för jobbet.Pussinuss

2009-06-09 @ 20:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0