Nästan 19 kilo vid 19 månader

Nu vet jag inte hur jag ska hinna med denna blogg, för nu har Lewis slutat att sova på dagen! I lördags kom Susanne och Carin hit. Lewis blev jätteglad att se Sune som han kallar sin bonus-mormor. Men han var lite blyg för Carin och det blev lite tårar. De var på Tina Turner konsert, och vi hann även med lite shopping. I tisdags jobbade jag, och de var barnvakt. Det var så skönt att slippa lämna/hämta hos Eunice och Shirley. Farmor och farfar tyckte säkert också att det var skönt med lite ledigt. Idag var jag hemma från jobbet för Lewis skulle till läkaren. Han skulle bara kolla infektionen han hade på snoppen för två veckor sedan. Det var helt bra nu och inget att oroa sig för. Efter läkarbesöket tog vi hissen upp till the Health Visitors som har öppet varje onsdag för den som vill komma och väga barn och prata om allt möjligt. Lewis väger 18.9 kg. Hon var mycket imponerad av hans framsteg sa hon efter några korta frågor. Jag undrade om potträning, och hon sa bl a att när man väl börjar så ska det gå på några dagar - INTE hålla på i flera månader för då tröttnar både barn och föräldrar. Så om han inte är redo, ska vi lägga det på is ett tag till. Det lät som ett sunt råd tyckte jag. I morrn ska jag jobba igen och Lewis ska till Chingford. Jag är så trött, så trött och orkar inte cykla. Usch så lat. Kram till er alla som läser min blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0