Pannkakor och bus

Mamma - boken är här! Jag får läsa den minst 3 ggr på raken varje gång han vill läsa den. Han älskar den! Tack!

Igår eftermiddag kom Brian hem med choklad och en flaska Bailey's till mig i mors dag present.
Vi åt torskfile'er med färsk potatis och äggsås. Brian och jag gillade såsen, men vet inte om svärföräldrarna var så imponerade. Till efterrätt åt vi rom & russin glass. Mmmums.

Jag har ont i halsen och mår lagom pyton så där som när man är förkyld. Gick inte till jobbet idag. Går i morgon i stället.

Lewis och jag fick pannkakor av Svetla i morse. Hon sa att "nu kan du inte springa ifrån mig" ?!?! Sist hon försökte ge mig pannkakor så var jag på väg ut med Susanne, Carin och Lewis. Hade hon väntat sig att jag skulle gå tillbaka in och käka pannkakor?
Jag sa att jag var förkyld och inte ville smitta barnen eller henne. Jag tror att hon tror att det var en ursäkt.

Lewis och jag gick på en långpromenad i förmiddags och han somnade i vagnen på väg hem. Jag bar upp honom i vår säng och sedan sov vi båda två i tre timmar. Häärligt.
Han vaknade på ett strålande humör och vi har haft skoj idag och busat mycket.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Mormor

Va roligt att Lewis tyckte om boken,att han redan räknar och sätter ihop meningar,vad månde det bliva av detta barn.Mitt underbara barnbarn.Vagnen såg jättefin ut.Ses snart,älskar er.

2009-03-24 @ 22:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0