Ditt och datt och en massa foton

Janne & Lindas besök blev ganska fattigt på foton faktiskt. Men här är två fina kort:

Mjäll
När mammas superbra mjällshcampoo och balsam tog slut, så köpte jag Head & Shoulders, men hårbotten blev bara värre och med mer och mer mjäll. I förra veckan stod jag inte ut längre. Jag kunde ju inte längre har svarta tröjor och hårbotten kliade så att jag höll på att få spel. Jag gick till en hårfrisering och handlade Redken. Jag fick splasha ut med tjugotre pund, men om det funkar är det ju värt varje öre. Känns redan bättre efter två tvättningar.

En lördag i London
Vi åkte tidigt hemifrån och tog tunnelbanan till stan. Det var stängt på Westminster dit vi skulle, så vi fick improvisera lite. Slugligen hamnade vi i alla fall nära Big Ben vid Themsen. VI skulle träffa Jess, Blakey och lille Tyler för att gå till Aquarium.
Det var jätteskoj. Lewis var först lite otålig och grinig, men blev snart gladare och ville springa runt som en tok.
Efter akvariebesöket gick vi och käkade på dyr men trevlig ute-restaurang längs temsen, och sedan till en pub innan vi tog tunnelbanan hem igen. 

Lewis och Brian vid Big Ben

Tyler tittar (eller tittar inte) på färglada fiskar med mamma Jess

Skål! Pojkarna höll på i eeeevigheter att skåla...

En lycklig famil - och trevligt sällskap

På hemresan somnade herr Redman som en stock med sin monsterfisk i handen

Kommentarer
Postat av: Charlotte H

Gissar att det är Redken Dandruff Control du köpt. Lät dyrt med 23 pund, men då antar jag att det är för både schampo och balsam. Kan tipsa om en UK-sida där jag brukar beställa mina Redken-produkter: lookfantastic.com. Vet inte om det blir så mycket billigare med frakten inräknad, men det kan ju vara värt att undersöka om det är något du vill fortsätta att köpa. Och vad gäller produkterna, jag tycker att de funkar riktigt bra!

2009-05-17 @ 22:18:18
URL: http://charlottehedlund.wordpress.com
Postat av: Lewis mommo

Jag längtar efter att få krama lilla hjärtegrynet.Puss o hej!

2009-05-18 @ 22:12:05
Postat av: Lewis mommo

Tack för de fina bilder du förmedlar via datorn nu får jag snart pussa gullesnutten.

2009-05-18 @ 22:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0