Hemma igen

Nu är vi tillbaka i vardagen igen. Kom hem vid halv sex i går och tackade nej till erbjudande om grillning hemma hos svärföräldrarna. Vi åkte hem och satte in ett par pizzor i ugnen istället.
Lewis skrek HEMMA så fort vi körde in i Walthamstow. Han lekte med sina bilar och läste sina böcker tills han stupade i säng i nio-tiden. Han sov hela natten i sin säng och vaknade på ett strålande humör i morse. Brian tog med honom till farmor & Farfar. Där var det fullt hus, för Layla, Kamron & Rhiana har lov en vecka. Claudette var också där.
Han kommer nog vara helt slut när jag hämtar honom i eftermiddag.

Sverigebesöket var aldeles för kort för mig. Jag hade gärna stannat en vecka till. Lewis har lärt sig så mycket svenska, och haft så roligt med familjen.

Idag ösregnar det.

Kommentarer
Postat av: Sune

Halloj familjen Redman! Ja, det var för kort och intensivt, alltid är det något som ska hända. Nästa gång får vi träffas och bara vara. Vi har fått mycket fina ord om Lewis från folk som var på handbollsavslutningen, jättekul.

Kramar från oss Blankare

2009-05-26 @ 18:28:59
Postat av: Mommo

Här regnar det också idag tisdan var det jättevarmt då cyklade jag till jobbet.Det blev väldigt tomt i huset när alla åkt,saknar er massor,som tur är har vi ju Turkiet-semestern att se fram emot.Hälsa till alla och pussa min lille prins.Love you

2009-05-28 @ 18:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0