Tok-tokiga Lewis

Lewis var lite vild och galen när han kom hem igår kväll. Han brukar alltid bli lite mer högljudd och bråkig efter att ha varit hos farmor och farfar. Brian var trött, så han blev lite irriterad och försökte hitta orsaker till Lewis utbrott. Han sa att det var nog för att Eunice och Shirley ger honom för mycket godis, så att Lewis får något sockerspel. Han ringde till Eunice och sa att de inte får ge honom mer godis. Eunice sa att de ger honom inte så mycket godis, och har han tänkt på att det kanske är för att Lewis inte sett oss på hela dagen? Och har inte Brian tillräckligt med energi att leka med honom?
Väl talat svärmor. Precis vad jag alltid sagt.

Igår när Lewis höll på att toka sig, så sa jag "Fan va du är tokig Lewis" och vad hör jag några minuter senare? Lewis säger glasklart: FAAAN Du e tokig mamma! Hahahaha, jag höll på att kikna av skratt. Det gör ju inte så mycket att han svär på svenska, men jag måste passa vad jag säger.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ge brian lite godis så han lugnar ner sig!!!/janne

2009-05-13 @ 18:00:35
Postat av: Sune

Hhahah, bäst vi här i svedala också passar oss med vad vi säger!! Det låter som ni behöver komma "hem" och få lite ompyssling, Redmans. Vi börjar med smörgåstårta på onsdagkvällen.....

//Kramar Blankarn

2009-05-15 @ 18:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0