we're leaving on a jet plane...

Nu har jag jobbat färdig för denna vecka, och i morgon bär det av till sverige. Jiiippiieee!
Vi åker härifrån redan halv nio så vi hinner inte gå och längta i morgon. Ska bli så skönt.

Svetla har gett mig manikyr idag och målat mina naglar så fint. Tyvärr så är jag skit på att vara försiktig om mina händer och har redan fått lite skrapningar och avflagat nagellack. Usch på mig.

Jag ser fram emot att gå på bröllop, men ännu mer att träffa familj och vänner.
aeroplane Pictures, Images and Photos

Kommentarer
Postat av: sofie

Är ni i sverigen nu??? Försökte ringa hem till Morfar och Yvonne hela gårdagen men utan svar. Ville komma och gratta morfar men vet ej var dom är??!!

Sulle vara nice att träffas =)



Kramar Sofie

2009-05-21 @ 10:15:35
URL: http://denstarkastestjarnan.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Nu har vi just kommit hem från kryssningen,väldigt tevligt,god mat och dryck.Hämtar er i morgon hos Åke. Kram Mamma

2009-05-21 @ 15:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0