Back to work!

Idag började jag jobba igen. Det kändes bra faktiskt. Jag hade mycket att göra, så tiden gick fort.
Layla & Kamron hade ledigt idag också, så de var också hos Eunice & Shirley. Lewis hade inte sovit på hela dagen så han somnade i bilen på väg hem. Nu hoppas jag att han sover för natten.
Hans sovrutiner (eller brist på rutin) är ett ständigt samtalsämne. I fredags pratade vi med Tom om det, och han sa att han aldrig låtit RayKaan skrika/gråta sig till sömns. YES! En som håller med mig!
Han föreslog att vi skaffar en vanlig vuxensäng till Lewis där en av oss kan ligga med honom tills han somnar på kvällen och där han själv kan sova sedan.
Det är nu vår nya plan.

Jag hatar maljävlar! Heter det mal? Min svenska är förskräcklig.

Jag hade hängt in min fina duffeljacka i garderoben så att den inte skulle bli fuktskadad i garaget. Jag tog fram den och hittar en massa hål i den! Fasen va ledsen jag blev. Skit skit skit. Jag älskar den duffeljackan! Ska försöka sy igen hålen.

Igår var jag och Lewis till parken fast det ösregnade. Vi hade jättekul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0