Släppa en fis på ryggknådaren?

Nu har jag precis kommit hem från osteopaten. Han klämde, tröck, vände och vred på mig. Jag höll på att släppa en fjärt en gång men lyckades hålla igen. Tänk så pinsamt det hade vart!
Nu känns i alla fall ryggen lite mindre stel och
om det inte vore så jäkla kallt så hade jag nog känt mig avslappnad till tusen.
Han sa att jag skulle tänka extra mycket på hur jag sitter. Absolut inte sitta med benen i kors eller med ett ben vilat på det andra i soffan. Jag ska stretcha lite och lägga kall kompress.
Han vill att jag kommer tillbaka om en vecka, men 40 pund per gång?
Jag vetefan. Det får nog räcka med en gång.

Jag vill ha potatisgratäng och en god köttbit ikväll. Tror jag sticker och handlar lite innan jag hämtar Lewis i kväll

I helgen ska vi göra om lite i Lewis rum. Vi ska fixa hans säng, och ta bort spjälorna helt och sidorna också så att det ser ut som en vanlig säng i miniformat. Han ska få nya Toy Story lakan. Vi ska möblera om lite också och kanske målar jag lite Toy Story på väggen. Den här bilden är väl fin?


Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor



Var nog bra att du blev lite knådad,och fick lite goda råd.Bra ide att ta bort spjälorna,så kan han ju kravla i och ur sängen som han vill.Med dina konstnärs-talanger kommer Lewis få en super-fin Toy Storys målning på väggen.PUSSoch HEJ

2009-11-27 @ 23:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0