Snart är det jul

Nu har mamma och Kurt åkt hem till Kvicksund igen. Det är så roligt när de är här, och man ser verkligen skillnad i Lewis. Han trivs så bra när det är familj eller nära vänner från sverige på besök. Han och mormor har ett starkt band. Mormor trodde han skulle vara blyg när hon först kom, men så var det inte. Han gav henne en låång kram och sedan var det full rulle fram tills hon och Kurt åkte igen.

Idag ska han till dagis. Han kommer att gråta igen när jag lämnar honom. Om jag vetat vid den hårda inskolningen att han skulle gråta varje gång fyra månader senare så hade jag nog gett upp.
Brian är ialla fall ledig några dagar och kommer att hämta Lewis tidigt.



Jul i år kommer att bli magisk. Jag tror att Lewis kommer ha sin "första jul" i år eftersom han kommer att förstå mer och minnas mer. Jag ska skaffa julgran i år, och en sån där tygkalender med fickor för små paket, och så ska jag julpynta som aldrig förr!
Det ser jag fram emot.

Vi kommer till sverige den 27:e december! Bara i 5 intensiva dagar, men ändå - WOW! Det är något jag ser fram emot mer än själva julafton.

Ta hand om er alla.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad jag saknar min lilla skrutt,vi hade ju så roligt.det är verkligen speciellt att begåvas med barnbarn,evig kärlek!Puss och kram...

2009-11-11 @ 21:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0