Happy Halloween!



Den här pumpan har jag skurit ur och den står nu och lyser i vårt vardagsrumsfönster så vackert.
Lewis tycker att den är för läskig. Det kanske han har rätt i.

Idag fick Lewis vara hemma med mig. Jag ville ha en dag med min lille gubbe. Vi gick till parken i ett par timmar. Vi har även tittat på hans nya favvis film - Disneys Bilar - sisådär fyra gånger.


Lightning McQueen

Jag känner mig lite stressad för tillfället för Tom & Amanda kommer hit. Det var bestämt förra veckan. Jag planerade att göra en korvgryta. Sedan så ringde Tom till Brian igår och sa att de inte kommer.
Idag har jag varit jättetrött och såg fram emot en kväll framför TVn innan jag gick och la mig tidigt. Nu kom Brian hem från jobbet och sa att de kommer ialla fall. SNART.
VA? Jag har ingen mat åt dom...
Det slog mig att om det varit Toms ex Sibel så hade jag bara tyckt att det var skoj och kunde bjudit på mackor.
Amanda är en sån där som bjuder på tjugo olika perfekta rätter när man kommer hem till dom och är den perfekta värdinnan. Jag känner press...
...bäst att gå och se vad jag har i skåpen



Trevlig Allhelgonahelg!


Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Klart du skulle va sista lovdagen med lillskrutten.Här märktes inte hallowen alls,lyktan du gjort var verkligen proffsig.Matte är hemma över helgen,han var ute med bröderna Salmi igårkväll.Vi smyckade så fint hos Jonas med krans och ljus, jättevackert på kyrko-gården med alla lyktor i mörkret.Love...SES SNART

2009-11-01 @ 10:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0