Tröttast

Jaha ja. Svenska Kyrkans loppmarknad för barnsaker var en flopp.
De hade inte annonserat annat än i sitt Kyrkoblad! Smart. Vi fick ialla fall sälja grejer för typ £40. Vet inte om det var värt besväret.

Känns ju som hela lördagen vart förstörd.
Eunice tog hand om Lewis, och när vi kom dit för att hämta honom hade hon gjort ugnsbakad pastalåda med bacon och ost. Mumsigt!

I natt vaknade Lewis ca 1 gång i timmen och skrek och grät. Jag visste inte vad det var för fel och fick trösta och sitta uppe. Han sa att han hade ont i magen, så jag blev lite orolig och tänkte "bäst att åka till lasarettet i morgon". Sedan släppte han sig, och då tänkte jag "aha, på så sätt - nu blir det nog bättre".
Men nästa gång han vaknade så var han ännu ledsnare och sa att han hade ont i tanden och örat.

Det är väl de stora kindtänderna som ska fram. Lewis och Brian sov tills 12 idag! Wow! Jag vaknade tidigt och är nu hur trött som helst.
Jag har lagt upp lite grejer på E-bay som vi inte fick sålt i går. Hoppas det säljer bra där.

Nu ska jag lägga mig i soffan och softa. Orkar inte städa...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja du,det är inte lätt att veta vad det är för fel,förmodligen förkylningen,skönt att Brian var ledig så han fick sova ut på morgonen.Räknar dagarna till vi ses.Pussinuss...

2009-09-28 @ 20:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0