Flytt?

De här två veckorna har verkligen gått fort. I morgon är det redan fredag, och sedan ska jag börja jobba igen på måndag. Tur att man har sommaren och 5 veckors ledighet att se fram emot.
Sue och de andra ägarna till vår älskade lägenhet kommer förmodligen att sälja alla fyra lägenheter plus garagen. Vi har ju bott här i 11 år, så vi har ju förstås rättigheter också. De kan ju inte bara slänga ut oss hux som flux. Vi väntar och ser vad som händer.
Jag är hemskt besviken på Sue som inte berättade något för oss. Vi fick ett samtal av hyresvärden som sa de skickar en värderingsman till alla lägenheter och kan vi vara hemma?
Eftersom jag och Sue en gång vart ganska nära vänner, och hon och Brian också vart kompisar länge så tycker man att hon borde ringt innan och talat om läget.
Oh well.

Min klänning är nästan klar. Jag har bara det värsta kvar - dragkedjan! Jag hade lite ont i ryggen, så jag la ner projektet ett tag. Jag vill inte riskera att ryggen blir värre precis tills jag ska börja jobba igen.
Klänningen ser bra ut än så länge, men lite trång så jag får ta och gå ner i vikt tills 3:e juli om jag ska ha den på bröllopet! Jag behöver ju verkligen gå ner ganska så mycket.
Kanske jag ska ta och till dagis idag och hämta Lewis?

Nina och mammas besök gick så fort att jag knappt fattat att de åkt tillbaka till sverige igen. Nina sa att hon kanske kommer tillbaka snart med Anna. Det vore skoj. Jag hoppas det.
Mamma får komma tillbaka snart och vara längre. Lewis vart jätteledsen när hon åkte.
En av höjdpunkterna vid deras besök var Afternoon Tea på Harvey Nichols.
Det var första gången som jag vart på Afternoon Tea, och jag älskade det!
Rekommenderas starkt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj, hoppas att ni får bo kvar!



Jasså, det sa hon! ;) Det hoppas jag med! Saknar er allihopa.

2010-04-15 @ 16:37:32
URL: http://annaskokvra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0