En kort uppdatering

Usch, jag är så trött och orkar ingenting för tillfället. Det är många som är/har varit sjuka på jobbet och rykten går om svininfluensan igen. Kanske har jag fått en släng?
Jag borde skriva en liten uppdatering.
Fredagens julfest var mycket bra. Vi hade skoj, dansade mycket och skrattade massor. Maten var inte så imponerande, men det gjorde inte så mycket heller. Catherine hade med sig små canapés som vi åt när vi kom tillbaka till hotellrummet.
På lördagmorgonen vaknade jag kvart över åtta!!! I hotellrummet! Jag hade kunnat sova till 11 ialla fall. Men nej, inte jag - jag vaknar tidigt och börjar tänka på Lewis och undrar om han är vaken, har Brian kommit ihåg att lägga presenten i julkalendern, osv osv.
Väl hemma blev det en massa gos med min snutteplutt. Brian åkte till gymmet och simmade så jag och Lewis stack till marknaden och tittade lite. Jag var jättetrött och kände inte alls för att åka till svenska kyrkan på luciafirande.
Det var tur att jag gjorde, för det var jättefint och stämningsfullt. Dessutom fick jag ju träffa Annika och prata lite skit med henne. Vi var nog tystare än vanligt för vi var ju omringade av SVENSKAR och då kan man ju inte prata om allt och alla som vi brukar göra. De FATTAR ju vad man säger!

Photobucket

Jag och Brian har vart sjuka, men har lyckats tagit oss till jobbet ändå. Idag är Brian hemma.

Nu vill jag bara ha semester och hoppas att jag får vara frisk och kry i jul.

Kram på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0