Utan bil v.2

Jag har visst helt glömt bort att nämna här på min blogg att min älskade, gamla, röda Vauxhall har dött.
Ja, det finns ingen återvändo för motorn är sönder.

Nu har jag gått och åkt buss i två veckor. Det börjar kännas lite jobbigt faktiskt - det här med att behöva gå hemifrån tidigare för att man inte vet hur länge man får stå och vänta på bussen, eller att man måste till dagis efter jobbet när det är mörkt, kallt och man bara vill hem.
Jaja, jag intalar mig själv att det är bra för mig. Det är det ju. Jag sitter för mycket annars.
(I brist på bild av min bil)

Ikväll ska vi på julfest med firman. Jag och fem av tjejerna ska bo på hotell, så vi sticker dit och checkar in så fort vi slutat, sedan gör vi oss iordning på rummen och tar ett glas vin eller två. Sedan ska vi äta med de andra 50 personerna. Det kommer till och med direktörer från Surrey. Jag är så trött att jag nog kommer somna efter maten. Dessutom har jag en himla förkylning, och en orolig mage....
...intressant kombination.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0