Halsont och sverigebesök

Det känns som jag har ett par, tre stycken rakblad fastkärvade i halsen varje gång jag sväljer.
Jäkla skithals att göra ont! Jag hoppas innerligt att smärtan avtar tills jag och Lewis kommer till sverige
nästa vecka.

Igår kväll fick vi fint besök. Tottan och Staffan kom till Stansted 22:30. Brian hämtade medan jag och Lewis stannade hemma. Lewis hade sovit sent hemma hos farmor och farfar och säkert mer än 2 timmar för han var fortfarande vaken vid midnatt när Brian och våra gäster dök upp.
I morse vaknade han och fick present från sverige.

Ett par dinosaurer från TV-serien Dinosaur King! Det var spännande värre, och det är klart att han sedan INTE ville åka till dagis. Brian skjutsade ialla fall och jag stannade kvar och babblade lite med Tottan och Staffan. De skulle iväg och käka English Breakfast innan de skulle ta bussen till Romford. Jag blev allt lite avundsjuk. Jag har inte varit i Romford och shoppat sedan i somras!


Kommentarer
Postat av: Karin

usch och fy! hoppas verkligen det gar over!!!

2010-02-11 @ 15:09:55
URL: http://sunnyview.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0