Busy busy bee

Jag skrev aldrig om Tom & Amandas bröllop här på bloggen. Vi hade en helt fantastisk dag som började tidigt. Vi åkte hemifrån innan tio på morgonen, checkade in på hotellet i Ealing där festen skulle hållas, gjorde oss iordning och gick till kyrkan. Bröllopet började tolv. Lewis satt ganska långt bak med mig för jag tänkte att jag skulle ha nära till utgången om han ville ut. Brian var längst fram förstås eftersom han var Best Man.
Ibland när det var tyst säger Lewis i hög stämma "WHERE'S MY DADDY?". Alla fnissade lite och tittade bakåt. Det här hände ett par gånger och till slut gick jag tyst och stillsamt upp längs sidgången med honom och visade vart hans pappa satt. Det fick ju inte vara vilken pappa som helst, liksom!
När prästen ställde sig i talarstolen och började prata ganska högt, så tar Lewis luft och försöker överrösta den där vithåriga mannen i vit klänning och säger högt: "STOP SHOUTING... -MAN!"
Vid det laget hade jag krypit under bänken och gömt mig.


Jag har haft fullt upp med att sy på sistone. Jag fick en finfin ide' att jag skulle sy och sälja små flickklänningar, så jag satte upp en Facebooksida i fredags, och har redan fått beställningar på 8 klänningar!
Tyget köper jag på marknaden, och det är ju tyget som gör de så fina! Det finns otroligt fina tyger på marknaden. Jag måste nog inhandla lite mer idag för det går åt mer än man tror till de små klänningarna.

Kommentarer
Postat av: mormor





Skrattar för mig själv åt Lewis kommentarer.Tio dagar kvar av trånad,längtar såååå.....

2010-07-14 @ 10:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0