apropå ingenting

Jag hade en intervju i morse på en arkitektsfirma i City (typ St. Paul's) som en administratör 3 dagar i veckan. Jobbet lät helt perfekt med just de arbetsuppgifter jag skulle vilja jobba med. Dessutom skulle det innebära två dagar i veckan hemma med min pluttesnutt!
 
I helgen diskuterade jag det med Brian och kom på några negativa punkter:
Lönen skulle bli cirka lika som mitt nuvarande jobb eftersom det jobbet bara är deltid
Det skulle innebära att jag måste lämna Lewis tidigare på dagis och hämta honom senare.
Den stora negativa faktorn var förstås att jag inte längre får ledigt under loven!
Detta var den avgörande faktorn. Jag ringde och sa nej tack innan jag ens kommit på intervju. Kommer jag ångra mig? Förmodligen inte när jag får mitt 5-veckors långa sommarlov...

Apropå ingenting så är ju prinsen och Orlando Bloom hur lika som helst!


Prince Carl Philip of Sweden Totally Looks Like Orlando Bloom

see more Celeb Look-A-Likes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0