Första 40-årspresenten!

Annika kom igår för att fira min 40-årsdag. Hon åker nämligen till sverige den 10:e juli och kommer tillbaka till London den 25:e juli - det datum som jag och Lewis åker TILL sverige. Vi kommer alltså inte hinnas träffas innan min födelsedag.
Så vi gick till parken med picknick och rose'vin. Efteråt gjorde jag middag och sen sov hon över. Vi hade en helmysig och väldigt rolig dag.
Jag fick världens vackraste ring i present. Hon är ta mig sjutton inte klok, den här kvinnan. Eller har hon vunnit lotteriet?

Kommentarer
Postat av: Annika

Sååå glad att du tyckte om ringen!!! Nu kan man nästan säga att vi e förlovade!! ;-) I love you my friend!!

2010-06-27 @ 21:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0