Gräsänka

Brian var i Prag från fredag morgon till söndag kväll, och i går morse stack han på kurs i tre dagar och kommer hem på torsdag. Jag måste bara ge min respekt till alla ensamstående föräldrar som klarar av allt ensamma. Det är inte lätt.

Lewis och jag stack till IKEA och käkade köttbullar igår kväll. Sedan stannade vi i restaurangens lekhörna ett tag så att Lewis fick leka med barnen där. Han var jättetrött när vi väl kom hem efter åtta. Jag ringde Tottan för att kolla om de skulle ta tåget från flygplatsen idag eftersom de landar på eftermiddagen. Till min förvåning så kommer de nästa vecka! Ja jösses, jag får nog inse att jag börjar bli gammal och gaggig nu vid nästan 40års ålder!

När Lewis somnat så kollade jag på sista avsnittet av Luther. Den serien har varit otroligt bra och jag kommer sakna den. Kommer den till sverige så rekommenderar jag den starkt! Huvudskådespelaren är inte så tokig att se på heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0