Lite bilder från kameran

Jag brukar vara ganska flitig med att ladda ner bilder från kameran och inte låta de ligga på minneskortet för länge, men nu har jag haft annat att göra än att sitta framför datorn! I går kväll fick jag ialla fall chansen att ladda ner lite foton, så här kommer dom:


Lewis har börjat bygga mycket med Duplo, och så här fint kan det bli

Kasta sten på Brightons stenstrand var jätteskoj!

Dricker coca cola med kusin Kamron

Staffan & Tottan gosar hemma hos Eunice & Shirley

Bästisar

Sedan hände nåt mycket skoj. Jag hittade ett 40-tal bilder som JAG definitivt inte tagit. Brian har inte plåtat de heller, så det är alltså vår son som fått upp intresse för fotografi.
Här är några av hans alster:


Bilar i leksakslådan

Legobyggnad bredvid lekmattan

Ett däck på en av hundra bilar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0