Balanscykeln äger

Nu är vi lite smått magsjuka alla tre, men vi mår ändå ganska bra. Jag och Lewis stack till parken och han cyklade!
Jäklar vad han cyklade. Han har blivit helt otroligt bra på det måste jag säga.
Jag är så himla glad att vi köpte en balanscykel och inte en trehjuling eller stödhjul. Han har ju redan lärt sig balansen.
Vi träffade en pappa och en dotter som höll på att lära sig att cykla. Hon var väl typ 6 år och hade stödhjul. Pappan tittade på Lewis och sa att fasen, han skulle nog också köpt en balanscykel ändå. "How old is he"? Jag berättade att han är två och ett halvt. Pappan tappade nästan hakan och jag log mitt "Stolt mamma"-leende -IGEN.
Nu måste han ha hjälm för nu går det undan, så Brian och Lewis har åkt iväg för att inhandla en hjälm

Kommentarer
Postat av: MORMOR



Stolt mormor-leende oxå.Nog dags för en vanlig liten två-hjuling?

2010-03-22 @ 07:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0