En lördag bättre än bäst

Jag trodde verkligen att resan till Lakeside skulle ta TIMMAR. Jag trodde att vi skulle sitta fast i enorma bilköer fulla med folk i sina bilar på lördagen efter lönedag som bara flockades till Lakeside shopping centre för att julhandla.
Jag hade fel. Trafiken flöt, halkan fanns inte och vi fick lätt parkering på Lakeside.
Jag hade en helt fantastisk dag med en av mina bästa vänner, Annika. Vi pratade, umgicks och åt (som vanligt).
Allt som allt en mycket bra lördag.
När jag kom hem såg vi på X-Factor. Matt Cardle stal showen med "Nights in white satin"

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag hade oxå en super mysig dag! Men det har jag ALLTID med dej my darling så är inte ett dugg förvånad! Ser redan fram emot den 11:e Dec då ska vi mysa igen! :) PUSS!

2010-11-28 @ 01:25:35
Postat av: mamma/mormor



Vad skönt att det inte var trafikstockning och halka,här liknar det snöstorm just nu.Jag är genom förkyld,är Lewis bättre? Ska ni ut på shopping den 11:dec också?(lite nyfiken)...PUSS på er

2010-11-28 @ 09:24:07
Postat av: Kajsa

Kram på er båda. Mamma - vi ska på luciafirande i Svenska Kyrkan den 11:e.

2010-11-28 @ 12:30:27
URL: http://redman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0