Lewis lär sig ett nytt trick

oj, vad det regnar ute! Det fullkomligt öser ner och jag är bara glad att jag inte behöver gå långt efter jobbet.
Bilen står ju parkerad under kontoret liksom. Hehe.
Fredagskvällen ute med tjejerna var skoj, men oj vad trött jag blev. Jag tog taxi hem med äldsta bruttan Debbie kl 1. Vi orkade inte mer då. Skoj hade vi fram tills dess ialla fall.
Lördagen gick jag till svärföräldrarna och hämtade bilen som fått stå där över natten, och sedan stack jag till Tesco och handlade. Guud, vad JULIGT där är. De har börjat sålt julsaker redan sedan september men varje vecka blir det bara mer och mer. Det känns inte som om julsakerna behöver inhandlas än.
På lördagnatten började Lewis kräkas. Han var jätteduktig, plutten, och kräktes i hinken nästan varje gång. Han hade fått någon magsjuka, och åt ingenting hela söndagen. Han låg mest och tittade på film eller så läste vi bok för honom.
På måndagen var han frisk igen och vi bestämde att han kunde skickas till dagis. "But Mummy - I want to play with my train" sa han när jag ville att han skulle ta på sig och göra sig klar till dagis. När jag sa att vi måste åka snart, så la han huvudet på sned och tittade på mig med sina vackra ögon "but MUMMY, I'm not well..."
Jodå. Han lär sig tidigt.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ha ha, vad rolig han är =)



Ja, det måste börjas i tid men vänta bara i några år. Den lilla sötnosen kommer att ha dig lindad runt sitt lillfinger =)



KRAM KRAM

2010-10-19 @ 21:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0