Alla sverigegäster är nu hemma i sverige igen

Lewis och Gunnar hade mycket roligt när Tottan & Gunnar hälsade på. Gunnar är en mycket bra kille och finfin kompis till Lewis.
Nu är Lewis förkyld med feber och hosta. Brian var hemma igår med honom och stannar hemma även idag.
Jag tror att han saknar dagis, men han får vänta tills i morgon.
Det känns skönt att det bara är två veckor kvar tills höstlovet. Jag ser fram emot att strosa på Walthamstow marknad, titta på tyger, knappar och vackra band till min kappa!
Anna & Nina shoppade verkligen rejält när de var här. Fast de inte åkte in till centrala London en enda gång, så lyckades de hitta affärscentrum och handla varje dag. På torsdagen var de i Romford, på fredagen i Walthamstow och på lördagen åkte vi till Lakeside alla fem. Jag, Brian och Lewis handlade tre tröjor till Lewis på Primark för 60 spänn! Sedan gick vi direkt till biografen och såg Toy Story 3. Tyvärr så var Lewis inte särskilt intresserad och satt och sa att han ville gå hem. Jag och Brian tyckte ialla fall att den var bra.
Jag är ju en Barbiefantast, så jag uppskattade Barbie och Ken scenerna enormt. De var asroliga
I söndags var Lewis bjuden på barnkalas. Det var min kompis Nicole's dotter Skye-Marie som fyllde 5. De hade kalaset på Kids Corner i Epping.
Där fick de först leka i 1 1/2 timma i bollarna, på klätterställningarna och go-kartsen. Sedan blev det mat och tårta. De hade Pirattema så Lewis var utklädd för första gången någonsin. Han hade en svart/röd randig tröja, svarta brallor och en svart väst som jag sytt med rött foder och samma röda sjal runt huvudet.
Han var den sötaste piraten nånsin!

Kommentarer
Postat av: mormor/mamma



Fy tusan vad jag längtar efter mitt barnbarn,ska försöka komma några dar på ditt höstlov.Den förbaskade handen/handleden är inte bra än,vet inte när jag kan börja jobba,får antagligen starta med ett par timmar om dagen.Tusen pussar och kramar.....

2010-10-13 @ 11:06:42
Postat av: Karin (the other one)

Han ar jattesot! Och vilket fint namn: Skye-Marie, verkligen vackert och intressant. hoppas allt ar bra, hittade du en cykel? stor kram!

2010-10-20 @ 09:10:36
URL: http://sunnyview.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0