äntligen gick dammsugarn sönder!

När vi köpte ny dammsugare för många år sedan så var Brian mycket bestämd att han ville ha en typiskt engelsk "upright" dammsugare. Jag var inte imponerad, men insisterade att vid nästa dammsugsinköp så skulle JAG få välja dammsugare.
Förra veckan konstaterade vi båda äntligen att dammsugaren var paj, och att vi måste investera i en ny. Jag började kolla på internet och hittade en som fått mycket bra betyg och omdömen. Igår kväll handlade vi vår nya dammsugare, och den var helt enormt bra! Jag fick lov att börja dammsuga på en gång och den är så jäkla smidig och suger som en dammsugare ska! Jag är helnöjd.

Kommentarer
Postat av: mamma

Bra,får testa den om 10 dagar.Puss-Puss

2011-02-09 @ 18:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0