Ken fyller 50!

Jag läste att Barbies Ken fyller 50 i år. Det gjorde mig lite nostalgisk och fick mig att tänka på min fascination av Barbie när jag var liten.

Jag älskade att leka med Barbie och Ken dockorna. Cindy var inte min favorit. Hon fick vara någon elak syster när vi lekte. Eller den dumma mattanten.
När Tottan och jag fick varsin sådan här Ken docka av min gulliga mamma 1978 så var vi SUPERLYCKLIGA! Tottan tyckte jag hade världens bästa mamma, och jag (som redan visste att jag hade världens bästa mor) var mycket glad att ha denna tjusiga make till mina Barbiedockor.
Så här har dockorna ändrats på 50 år.

Kommentarer
Postat av: Mamma



Ni var riktigt barbie-frälsta,vill minnas att ni lekte med dem ända upp i tonåren.Vi får plocka ner lådan från vinden och se vad som finns kvar av samlingen.

2011-02-06 @ 17:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0