Sportlov (Half term)

Jag har haft en veckas lov som bara rusat iväg. Mamma kom från lördag till lördag, och det har varit så mysigt att ha henne här så länge. Ingen stress att behöva hitta på något varje dag, utan vi har tagit det lugnt och bara varit.
Söndag kväll till onsdag morgon hade vi hand om Lewis kusiner Layla & Kamron. Jag älskar dom, men det är verkligen intensivt att ha dem här. Det blir ingen semester, och skolloven är ju den enda semester jag har, så det blev nog sista gången jag har dem på mitt lov.
Att sticka in till stan och gå på museum lät som en jättebra idè, men så var det ju det här med skollov... - ALLA verkade ha haft samma tanke och drog till SCIENCE museum på måndagen. Det kryllade av folk. Kryllade. Jag hatar folkmassor. Det blev mest en stressig upplevelse. Jag tar nog dit Lewis en annan dag när det INTE är lov i de flesta europeiska länder.
Foto: Yvonne Nilsson ©


I onsdags fick Lewis vara på dagis, och jag och mamma stack till Romford och shoppade. Under torsdagen och fredagen hann vi även med lite shopping på Walthamstow marknad. Mammsen köpte ny duk till vårt kök och nya kuddar till vår säng. Gulliga hon.
Lewis blev magsjuk på fredagen, men repade sig snabbt igen.
Fattar inte att det är söndag redan och dags att gå tillbaka till jobbet i morgon. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0