2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig. gjort förut?
Ja, inget stort men jag gjorde en del saker jag aldrig gjort. T ex så började jag översätta lite åt OCR
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2010?
Ja, Janne & Linda fick lilla Texas, Sofie & Peter fick Vilma,  min vän Yulia fick en dotter och Fredrik & Elena fick en flicka.
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej
5. Vilka länder besökte du?
Sverige endast
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Ja, mer tid att sy!
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
den 31:a juli (lördagen efter min födelsedag) då vi firade min 40-årsdag med fest hos pappa och Susanne
8. Vad var din största framgång 2010?
Framgång? Att lära och uppfostra min son antar jag. Jag är så stolt över den lille pojke som han är.
9. Största misstaget?
Det kan jag inte minnas att jag gjort nåt?
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inget allvarligt. En och annan förkylning/influensa förstås
11. Bästa köpet?
Flygbiljetterna hem till sverige. Det går inte att sätta pris på att vara hemma med familjen.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
DAGIS! Herrejösses vad pengar vi lägger på dagiset. Egentligen borde jag vara hemma med Lewis.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Lewis gör mig ordentligt glad, och att se bästisen Tottan glad med Staffan gör mig glad.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
"Lilla snigel, akta dig..." Den sjöng vi på Västkusten när vi var på semester med mamma, Kurt och Brians föräldrar. Det kryllade av sniglar och Lewis lärde sig den sången.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Lite gladare än året innan. Mest för att Lewis verkar trivas bättre på dagis och det inte är så svårt att lämna honom på morgnarna.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Varit mer aktiv. Cyklat och simmat.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Jobbat
18. Hur tillbringar du julen?
Julaftonen tillbringade jag, Brian & Lewis först hos pappa, Adam och Suanne. Richard kom med Annika. Sedan skjutsade pappa ut oss till Kvicksund och där tillbringade vi kvällen med mamma, Kurt, mormor, morfar, Nina, Martti, Bernt, Mattias, Anna, Oscar, Per och Joanna.
9. Blev du kär i år?
Näe, det blev jag inte.
20. Favoritprogram på TV?
I'm a celebirity, X-factor och Wallander
21. Bästa boken du läste i år?
Höstoffer av Mons Kallentoft
22. Största musikaliska upptäckten?
Oj, jag har inte lyssnat så mycket på nån särskild utan varit mer allätare.
23. Bästa konserten?
Jag har faktiskt inte varit på en enda konsert i år.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Pengar
25. Något du önskade dig men inte fick?
Nej, jag fick vad jag önskade.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag minns faktiskt inte eftersom vi firade min 40års dag två dagar senare - på lördagen. Det var en fest som jag aldrig ska glömma!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om jag vunnit lite pengar
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Monsoon äger, och så har jag gömt mig mycket i stora kläder
29. Vad fick dig att må bra?
Att få rå om Lewis, att vara ute med honom och se honom vara glad.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Vin Diesel - som vanligt
31. Vem saknade du?
Alla där hemma i sverige
32. De bästa nya människorna du träffade?
Manisha - min nya jobbarkompis och Catherine, en till ny jobbarkompis

Kommentarer
Postat av: mamma

Vi firade ju din 40-års dag en vecka i Kungshamn också!!!

2011-01-01 @ 11:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0