Your song

Jag har äntligen känt mig lite kreativ igen och har sytt ett par kameraväskor. Klicka här om du vill ha instruktioner

Jag har kommit på att kappan är ju helt fel projekt för mig eftersom jag vill ha snabba resultat. Jag vill inte hålla på att sy en hel dag bara för att sedan stoppa undan projektet och fortsätta en annan dag.

Det är trist, och då tappar jag intresset. Jag vill sy och sedan kunna använda min nya kreation DIREKT
Jag ska försöka avsluta den någon gång, men det måste vara när jag är ledig och har en vecka på mig att fixa den.


Jag gillar för tillfället denna version av Elton Johns "Your Song". Ellie Gouldings version...

Kommentarer
Postat av: mamma



Bidde det ingen kappa bidde det en kameraväska?

2011-01-20 @ 13:37:29
Postat av: Kajsa

Det bidde en kameraväska! MEN det SKA bli en kappa också! JU!

2011-01-20 @ 14:38:45
URL: http://redman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0