Barnrumsmålningar

Jag har haft det lite körigt på sistone, men det är ingen ursäkt till mitt dåliga bloggande!
Firman jag jobbar för kommer ju som sagt att lägga ner det här kontoret i mars nästa år, så jag har typ 9 månader på mig att hitta ett nytt jobb. Jag har ju blivit van vid att få alla skollov nu så vill ju gärna hitta något sådant jobb.

Jag har en väninna som är en småföretagskonsult, och hon har peppat mig att börja använda min konstnärliga talang och starta eget. I england är det ganska populärt (speciellt i barnrum) med målningar på väggar. Jag målar ju själv Lewis vägg titt som tätt.

Det vore ju faktiskt inte alls dumt att kunna bestämma sina tider själv och inte jobba på kontor längre.
Jag har gjort en sida på nätet, och skrivit ut några annonslappar som jag ska sätta upp i de rika områdena i London så får vi se hur det går. Wish me luck!

www.artsykartsy.webeden.co.uk

Kommentarer
Postat av: mamma

Wish you luck!!!

2011-07-10 @ 15:43:46
Postat av: Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/july/sondag-dagens-blogg-1.html#comment

2011-07-10 @ 16:22:02
URL: http://Anneliih.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0