En superduper långhelg

Nu var det slut på uppdrag "Dagens Bild". Det var ett väldigt roligt projekt för mig, men ganska slött också eftersom jag inte behövde skriva mycket.
Lewis har varit världens bästa unge den här veckan efter sin värsta trotsvecka förra veckan! Det har varit underbart skönt med en glad unge. Hela familjen blir glad och nöjd.
Helgen som var hade vi 2 röda dagar. Först fick vi ju ledigt på fredagen eftersom William gick och gifte sig med sin Kate. Jag hade inte tänkt sitta klistrad framför TVn, men jag kollade ganska intensivt från halv nio på morgonen tills efter tolv. Sedan blev Lewis sugen att gå ut, så vi gick till parken.
I lördags var Brian och Lewis i Finsbury park och jag jobbade med mitt svenska jobb i flera timmar och fick det mesta gjort för denna gång. På kvällen tog jag med Lewis till centrala Walthamstow där de hade satt upp lite karuseller för de små.
Söndag morgon var vi uppe tidigt och åkte till Tom & Amandas nya hus i Sompting (nära Brighton). Jösses, vilket hus de har köpt! Stort, modernt och med en superfin trädgård.
Lewis älskade att vara där och få leka i trädgården med Raykaan.
Måndagen var vi lediga eftersom vi "missat" röd dag 1:a maj. Hääärligt. Vi åkte till stranden med Familjen Gillham.
Nu har han tjatat om att åka till havet igen, så vi kanske åker till kusten med mamma och Kurt om vädret är fint den helgen.

Kommentarer
Postat av: mamma



Hoppas på fint väder,vore verkligen mysigt att åka till havet...

2011-05-06 @ 16:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0